piątek, 6 września 2013

Blogi i fora w podobnej tematyce

Po prawej stronie znajdują się linki. Póki co są tylko dwa. Jeden do forum o DD gdzie można spotkać zwolenników jak i przeciwników takiego stylu życia. Drugi natomiast jest o Blogu DD, na którym ja sam napisałem jeden post, ale Blog jest w całości niejakiej Pauliny i niejakiego Samira. Na ich stronie jest mniej nudnych, czysto teoretycznych zagadnięć, a więcej jest o ich odczuciach, ich spojrzeniu na pewne sprawy. Sądzę, że to może was bardzo zaciekawić, tym bardziej, że jest to spojrzenie z dwóch stron - kobiety i mężczyzny.

Chciałbym również zaapelować do tych, który znają inne strony, blogi lub fora w podobnej tematyce. Niech wyślą mi do nich linki po przez e-mail, a ja postaram się je umieścić w zakładce, oraz każdą jakoś osobno w poście polecić (patrz na to co powyżej, to najlepszy wzór polecenia).

Kolejny apel dotyczy tego, że mam do was wielką prośbę. Do tych którzy żyją w takim związku opartym na DD (nie całkowicie, ale chociaż pewne założenia i aspekty są podobne) lub chcieliby w takim związku być. Jeśli mają chwilkę wolnego czasu i chcieliby ją poświęcić na ten temat, to proszę by napisali mi maila. Mielibyśmy z autorami tamtego bloga do takich osób wielką, jednorazową prośbę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz